The Sales House анонсира, че от 1 януари 2020 г. поема продажбата на рекламното време на Viacom за България.
След Discovery това е втората голяма международна медийна компания, която става част от портфолиото на The Sales House. Каналите на Viacom, отворени за реклама в България, включват №1 детски развлекателен бранд в света – Nickelodeon, както и популярните детски канали Nick Jr и Nicktoons.
Viacom International Media Networks (VIMN) е лидер в създаването и разпространението на тематично развлекателно съдържание в световен мащаб. Nickelodeon предлага някои от най-качествените детски анимационни и игрални сериали, изпълнени с хумор и вдъхновение за децата. Програмата на Nick Jr пък е комбинация от забавно и образователно съдържание, което позволява на малчуганите да се учат посредством играта. Програмното портфолио на каналите включва популярните анимационни серии Костенурките Нинджа, Спондж Боб Квадратни Гащи, Кунг Фу Панда; образователните филмчета за деца в предучилищна възраст Дора Изследователката, Геймърки и Опасният Хенри; както и игрални сериали, фокусирани върху ежедневните проблеми в семейството като Тъндърмен срещу Тъндърмен, Училище за Рок, Ники, Рики, Дики и Дона.
Други познати на българската аудитория канали на Viacom, които за момента не излъчват локални реклами, са Comedy Central Extra, MTV и VH1.
„Nickelodeon е лидер сред детските канали в голяма част от страните в Централна и Източна Европа, благодарение на отличното си програмно съдържание и разнообразния си профил. Каналите на Viacom имат изключителни резултати сред детска и тийнейджърска аудитория, предпочитани са еднакво от момчета и момичета, а също така достигат отлична гледаемост и сред аудиторията между 18 и 49 годишна възраст. Щастливи сме от новото попълнение в портфолиото ни. То добавя детска аудитория и укрепва женския афинитет на групата ни от канали.“, каза Весела Димова, управляващ съдружник в The Sales House.
Viacom International Media Networks (VIMN), част от Viacom Inc., е собственик на едни от най- популярните международни мултимедийни развлекателни канали като Comedy Central, MTV, Nickelodeon, Nick Jr. и Paramount Channel. Viacom достига кумулативно до над 4,3 млрд потребители в повече от 180 страни посредством близо 300 локализирани телевизионни програми и дигитални медии на над 40 езика.
The Sales House бе създадена през 2017 г. и функционира от 1 януари 2018 г. Компанията стартира с представителството на каналите Discovery, TLC и ID. В началото на 2019 г. бяха добавени каналите на Scripps Networks – Travel Channel, Fine Living и Food Network, а през 2020 г. освен трите канала на Viacom, се очаква и старта на Eurosport 1. Локалните канали, които The Sales House продава са WNESSTV и Канал 3. Делът от аудиторията между 18 и 49 годишна възраст на каналите от портфолиото на The Sales House през 2020 г. ще достигне 7%.
В следствие сливанията на медийни групи в световен мащаб международните компании, които продават рекамно време в България към момента са 5 – Discovery (включително и каналите на Scripps), Viacom, Disney (включително и каналите на Fox и National Geographic), Sony, Turner.


През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Черен ден! Катастрофа взе три жертви край Търговище
Съдът на ЕС опровергава информация за допусната жалба срещу влизането ни в Еврозоната
Ограничават движението на автомобили във Варна през почивните дни заради два мача
Фратрия завърши годината с победа
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
EV стигат точка на необратимост през 2026, Европа и Китай ще се интегрират
САЩ: Европа рискува да бъде заличена, ако не се промени
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Провериха критични участъци при водосбора на река Струма и река Конска
НА ЖИВО: Теглят жребия за Мондиал 2026
Каква е тайната на дълголетието на Дик Ван Дайк?
Кийт Ърбан съжалява за развода си с Никол Кидман – чувства, че е сгрешил
Излезе на бял свят бижуто с форма на яйце на Фаберже, глътнато от крадец